برگزاری سمینار روسای شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجانشرقی

برگزاری سمینار روسای شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجانشرقی
سمینار روسای شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل ، مهندس داور ماهیکار عضو هیئت مدیره ، کارکنان مدیریت و روسای شعب این بانک در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در این استان ،دکتر طالبی در سخنرانی خود به ویژگی های برجسته بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت: CORE BANKING بانک کشاورزی رتبه چهارم دنیا را دارد و در ایران منحصر به فرد است. وی یادآور شد : کارشناسان ما توانسته اند سیستمی بین‌المللی را با  سیستم بومی و مطابق با بانکداری اسلامی، منطبق کنند و بدین‌وسیله حرف اول را در نظام بانکداری الکترونیک ایران بزنند.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی با اشاره به راهبردهای بانک کشاورزی که در سند چشم انداز سال 1393 این بانک مشخص شده است گفت: همه روسای شعب باید در مسیر همین چشم‌انداز حرکت کنند.
بر اساس این گزارش در ادامه این سمینار ، مهندس ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی نیز ضمن ارائه مطالبی درباره اعتبارات و وصول مطالبات و تجهیز منابع بر نظارت و پیگیری موثر در حوزه اعتبارات و وصول تاکید کرد وگفت : عقد قرارداد مناسب و پرداخت مناسب در بخش اعتبارات و موجب سهل الوصول بودن بدهی های مشتریان بانک خواهد شد.
این گزارش می افزاید: مهندس داود برنج فروش مدیر شعب بانک در استان آذربایجان شرقی نیز به عنوان دیگر سخنران این سمینار ، گزارش تفصیلی از فعالیت های بخش های مختلف بانک در این استان را ارائه کرد.
شایان ذکر است دکتر طالبی در حاشیه این سمینار با دکتر محمدیان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و مشتریان ویژه و بازنشستگان بانک دیدار و گفت و گو کرد .
قالب دلخواه شما