افتتاح اولین دوره آموزشی بانک پذیری کودک و نوجوان، دربانک کشاورزی

افتتاح اولین دوره آموزشی بانک پذیری کودک و نوجوان، دربانک کشاورزی

اولین دوره آموزشی بانک پذیری کودک و نوجوان در بانک کشاورزی همزمان با دهه مبارک فجر، صبح روز یکشنبه 18 بهمن ماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در مراسم افتتاح این طرح، دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک، طی سخنانی ضمن تبیین اهداف بانک کودک و نوجوان در این بانک گفت: در دنیای پیچیده امروز که روند رو به رشد آن بسیار بالاست و کشورهای زیادی درقله های رشد و توسعه و پیشرفت قرار دارند،جوامعی می توانند پیشرفت کنند که کارآفرینان زیادی داشته باشند.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به اینکه کارآفرینی، خصلتی فرهنگی،روحی و خصوصیتی شخصیتی است تصریح کرد: کارآفرین با فکر و اندیشه می تواند کاری را ایجاد کرده و آن را توسعه بدهد که در این فرآیند، داشتن سواد مالی یکی از نیاز های اساسی او در امر کارآفرینی است.
وی با قدردانی از تلاش مجموعه کارکنان بانک کشاورزی در اجرای طرح بانک پذیری کودکان و نوجوانان، ابراز امیدواری کرد از طریق برگزاری کلاس های آموزشی و ارائه خدمات بانکی ویژه این قشر به عنوان آینده سازان کشور،علاوه بر فراگیری مفاهیم مالی و اقتصادی زمینه رشد و ظهور کارآفرینان موفق از میان آنان فراهم شود.
بر اساس این گزارش، مهندس داور ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی نیز در سخنرانی خود گفت: بانک کشاورزی با اجرای طرح کودک و نوجوان قصد دارد آینده را با آموزش مهارتهای مالی و اقتصادی به کودکان و نوجوانان، امروز بسازد و با مشارکت جمعی کارکنان این بانک و مخاطبان، آینده سازان کشور بانک پذیری به مفهوم واقعی را فرا گیرند.
مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی بانک کشاورزی نیز گفت:این بانک با توجه به رسالت اجتماعی خود و با هدف ارزش نهادن به کودکان ونوجوانان و آشنایی آنان با بانک و مفاهیم ساده اقتصادی،رفتار پس انداز،مفهوم سرمایه گذاری و خدمات نوین بانکی، طرح بانک کودک و نوجوان را به اجرا درآورده است که در مرحله دوم آن، دوره های آموزشی بانک پذیری نیز برگزار خواهد شد.
آتشی افزود:اجرای موفق این طرح، به عنوان یکی از شاخص های موفقیت در رسالت اجتماعی بانک کشاورزی به شمار می آید و امیدواریم با تلاش جمعی کارکنان این بانک نتایج خوبی حاصل شود.
این گزارش می افزاید ، اولین دوره آموزشی بانک پذیری کودک و نوجوان با حضور دکتر محمد طالبی رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل،مهندس داور ماهیکار عضو هیئت مدیره، بهمن دولت آبادی مدیرامور حوزه مدیریت،عبدالجواد نورائیان مدیر امور استان تهران،مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی بانکی،تیمور غفاری مدیر امور پشتیبانی و تدارکات،روسای برخی از ادارات مرکزی و مدیران شعب این بانک در غرب و شرق تهران بزرگ و همچنین مدیران و جمعی از دانش آموزان مدرسه راهنمایی سما 1 از منطقه 6 آموزش و پرورش تهران در محل شعبه کودک ونوجوان برگزار شد.
گفتنی است در پایان این مراسم،دکتر طالبی و هیئت همراه با حضور در مدرسه راهنمایی سما1،از نمایشگاه دست سازه ها و پژوهش های دانش اموزان این مدرسه که به مناسبت دهه مبارک فجر برپا شده بود،بازدید کرد.

قالب دلخواه شما