برگزاری آزمون جامع طرح توانمندسازی و ارتقای دانش عملی کارکنان شعب بانک کشاورزی

بانک کشاورزی به عنوان یک بانک یادگیرنده و دانش محور با هدف خدمت رسانی بهینه و افزایش رضایتمندی مشتریان ، به دنبال برگزاری کارگاه های آموزشی طرح توانمندسازی و ارتقای دانش عملی کارکنان در طول سال های 94 و 95 و همچنین دوره های آموزشی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (isms) در سطح کشور، آزمون جامعی از درسنامه طرح و بخشنامه های مرتبط،  با شرکت 12500 نفر از کارکنان شعب سراسر کشور  روز سوم دی ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این آزمون در ادامه سیاست های تحول در نظام آموزشی و انگیزشی حوزه سرمایه انسانی بانک کشاورزی و به منظور بررسی بازخورد کارگاه های آموزشی ، تاکید بر اهمیت به روزبودن دانش کارکنان و ایجاد انگیزه برای کارکنان پویا، برگزار می شود  و نتایج آن در مسیر ارتقای شغلی کارکنان اثرگذار خواهد بود .

این گزارش می افزاید  تمامی کارکنان شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور که در کارگاه های آموزشی طرح حضور داشته اند، در این آزمون شرکت می کنند و مشوق هایی نیز برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است درسنامه و اصلاحیه آن در سامانه الکترونیکی آموزش از راه دور بانک کشاورزی (آراد) بارگذاری شده و در دسترس کارکنان این بانک قرار دارد.

قالب دلخواه شما