بهره برداری از سامانه «پیوند» دربانک کشاورزی

بهره برداری از سامانه «پیوند» دربانک کشاورزی

همزمان با سی ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سامانه ارتباطات درون سازمانی بانک کشاورزی با عنوان «پیوند» راه اندازی و بهره برداری از آن آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،بهره برداری از این سامانه با حضور دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل،حشمت الله نظری ومهندس داور ماهیکار اعضای هیئت مدیره،بهمن دولت آبادی مدیر امور حوزه مدیریت،محمد حسن فروغی فر مدیر امور رایانه ای و بانکداری الکترونیک،مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی وبازاریابی بانکی،سید حسین رضوی مدیر امور نظارت وبازرسی و همچنین روسای ادارات روابط عمومی،رایانه وارتباطات داده ای،نظارت امور شعب و امورمالی این بانک، روز چهارشنبه21 بهمن ماه در مرکز ارتباط سبز بانک کشاورزی آغاز شد.
بر اساس این گزارش،با راه اندازی این سامانه الکترونیکی که با هدف سهولت برقراری ارتباط میان کارکنان با مدیرعامل و سایر مدیران ایجاد شده است،از این پس کارکنان بانک کشاورزی در سراسر کشور می توانند سوالات،پیامها،پیشنهادات خود را از طریق سامانه پیوند ارسال کنند.
این گزارش می افزاید، امکان بهره برداری تمام کارکنان این بانک در سراسر کشور از سامانه پیوند فراهم شده است و هریک از افراد برای آگاهی از نام کاربری و رمز عبور خود یا دریافت اطلاعات بیشتر، می توانند با مرکز ارتباط سبز از طریق شماره تلفن 81301-021 از ساعت 7 تا 24 روزهای کاری،تماس حاصل کنند.
لازم به ذکر است سامانه پیوند با تلاش کارکنان اداره کل رایانه و ارتباطات داده ای بانک کشاورزی طراحی و راه اندازی شده است و مدیریت کاربران آن را کارکنان مرکز ارتباط سبز این بانک به عهده دارند.

قالب دلخواه شما