بازدید وزیر جهاد کشاورزی از طرحهای مشارکتی بانک کشاورزی

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از طرحهای مشارکتی بانک کشاورزی

خراسان شمالی سه شنبه 20 بهمن ماه میزبان دکتر خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی بود. در این سفر فلسفی معاون وزیر ، جهانبخش استاندارخراسان شمالی و دکتر قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند .
وزیر جهاد کشاورزی در این سفر از شهرهای اسفراین ، بجنورد ، شیروان و فاروج بازدید و طرح هایی را افتتاح کرد . همچنین سید سعید موسوی مدیر ستادی بانک در استان ، مهندس زینلیان فرد مدیر گروه اعتبارات و وصول مطالبات ، وزیر جهاد کشاورزی را همراهی می کردند و درباره طرحهایی که با مشارکت بانک به انجام رسیده ومورد بهره برداری قرار گرفته توضیحات لازم را ارایه کردند.
در ادامه جهانبخش ، استاندارخراسان شمالی از بانک کشاورزی به عنوان یکی از بانکهای برتر استان یاد کرد و دکتر خلیلیان از عملکرد بانک کشاورزی قدردانی به عمل آورد.
طرحهایی که در این سفر به بهره برداری رسیدند به شرح ذیل است .
اسفراین :
طرح گاوداری شیری500 رأسی شرکت کشت و صنعت اسفراین با مشارکت بانک کشاورزی با سرمایه ای بالغ بر5/28 میلیارد ریال بامیزان اشتغالزایی 29 نفر و تولید روزانه 10 تن شیر که5/7 میلیاردریال از محل بند( ژ ) استانی و 21میلیارد ریال از محل بنگاههای اقتصادی زود بازده پرداخت شده است .

بجنورد:
طرح پرواربندی بره 1500 رأسی صادق علیدادیانی با مشارکت بانک کشاورزی با سرمایه ای بالغ بر 3/4 میلیارد ریال که6/3 میلیارد ریال تسهیلات و مابقی از محل سرمایه شخصی مجری طرح در زمینی به مساحت 7500 متر مربع که مساحت ساختمان مسقف 1965 متر مربع و 2400 متر مربع غیر مسقف بامیزان اشتغالزایی 18 نفر و از محل بنگاههای اقتصادی زود بازده پرداخت شده است .
فاروج :
کارخانه خورا ک دام محمد عبادی با مشارکت بانک کشاورزی با سرمایه ای بالغ بر 8/11 میلیارد ریال که5 میلیارد ریال تسهیلات بانکی شامل 5/3 میلیارد ریال از اعتبارات بند ( ح ) تبصره3 سال 1383 و مبلغ 5/1 میلیارد ریال از محل بنگاههای اقتصادی زود بازده و مابقی از محل سرمایه شخصی مجری طرح در زمینی به مساحت 7018 متر مربع که مساحت ساختمان مسقف 1164 متر مربع با ظرفیت تولید سالانه 20000تن شامل 15000تن خوراک دام و5000تن خوراک طیور با میزان اشتغالزایی 20 نفر

قالب دلخواه شما