عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی:کارکنان بانک کشاورزی دارایی های ارزشمند سازمان هستند

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی:کارکنان بانک کشاورزی دارایی های ارزشمند سازمان هستند

حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت:رشد وبلوغ کارکنان این بانک مایه افتخار است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،نظری در مراسم جشن میلاد باسعادت حضرت محمد(ص)،اعطای جوایز ممتاز قرض الحسنه ویژه کشاورزی و معرفی کارمندان نمونه این بانک ضمن اعلام مطلب فوق؛ از همت،دقت ودرایت کارکنان قدردانی کرد و افزود:نیروی انسانی شایسته از دارایی های ارزشمند سازمان ها به شمار می آیند و کارکنان بانک کشاورزی در زمره این دارایی هستند.
وی مشتریان را از دیگر دارایی های ارزشمند بانک معرفی کرد و گفت: بانک کشاورزی مشتریانی دارد که به دلیل اعتماد آنان، اهداف و برنامه های این بانک در حوزه تجهیز منابع تحقق یافته است.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با تأکید بر اینکه،مشتریان و کارکنان مهمترین دارایی سازمان ها و   بنگاه های اقتصادی به ویژه بانک ها هستند، تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع وجلب رضایت مشتریان در بانک کشاورزی اهمیت زیادی دارد و کسب رتبه های بالا در این زمینه، نشان دهنده اهتمام کارکنان این بانک به رضایت مشتری است.
براساس این گزارش،این مراسم با حضور حشمت الله نظری و مهندس داور ماهیکار اعضای هیئت مدیره،مدیران امور، مشاوران مدیرعامل ، روسا وکارکنان ادارات مرکزی بانک کشاورزی ،مدیران ستادی شعب و برندگان جوایز ممتاز حساب های قرض الحسنه ویژه کشاورزی این بانک در مناطق چهارگانه استان تهران(استان تهران،منطقه کرج،شرق وغرب تهران بزرگ) وهمچنین جمعی از مشتریان، روز     سه شنبه یازدهم اسفندماه در مجموعه فرهنگی ورزشی مهر 78 در تهران برگزار شد.
این گزارش می افزاید:در جریان برگزاری این مراسم، عقیل تقی زاده رئیس اداره کل امور کارکنان در ارتباط با نحوه انتخاب کارکنان نمونه گزارشی را ارائه کرد و در ادامه،ضمن معرفی 23 نفر از کارمندان نمونه بانک کشاورزی در سال 88 ، با اهدای لوح تقدیر از آنان تجلیل شد.
شایان ذکر است، سخنرانی مسعود جلالیان رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع بانک کشاورزی،معرفی برندگان جوایز ممتاز قرعه کشی حساب های قرض الحسنه ویژه کشاورزی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

قالب دلخواه شما