کودک و نوجوان

کودک و نوجوان

آموزش ، پایه و اساس موفقیت است . همانگونه که مهارت های تحصیلی در زندگی ضروری هستند ، داشتن مهارت های مالی – اقتصادی برای زندگی بهتر در دنیایی که در آن بر خرج کردن پول ،بیش از ذخیره کردنش تاکید می شود ، ضروری است.
٭هدف :
بانک کشاورزی در راستای رسالت اجتماعی خود ، با هدف ارزش نهادن به قشر عظیمی از جامعه یعنی کودکان ونوجوانان و آشنایی آنها با بانک و مفاهیم ساده اقتصادی، رفتار پس انداز ، مفهوم سرمایه گذاری و خدمات نوین بانکی طرح بانک کودک ونوجوان را به اجرا درآورد.
٭آموزش:
- برگزاری کلاسها و برنامه های تفریحی – آموزشی به منظور آشنایی با رفتار پس‌انداز ، بانک‌پذیری، رشد مهارت های مالی – اقتصادی – ارتباطی در نسل جدید به زبانی ساده و روان
- آمادگی نوجوانان برای شناخت و استفاده از خدمات بانکی در آینده
- ارتقای دانش مالی ، اطلاعات بانکی و عمومی دانش آموزان

کارت مهر گستر نوجوان:
نوجوانان 11تا15 سال می توانند با پدر یا مادر خوو نوجوانان بالای 15 سال با شناسنامه عکس دار می توانند به تنهایی به بانک کودک و نوجوان مراجعه کنند و با افتتاح حساب پس انداز یا کوتاه مدت کارت مهر گستر نوجوان را دریافت دارند.
٭پس انداز :
- افتتاح حساب پس انداز ویژه کودک ونوجوان ؛ با طراحی خاص دفترچه های این گروه سنی با 2 بار قرعه کشی در سال (قرعه کشی پایان سال و ویژه کودکان ونوجوانان در روز جهانی کودک )
- امکان واریز برداشت وجه برای نوجوانان بالای 15 سال بدون نیاز به حضور والدین
٭ افتتاح و استفاده از کارت مهر گستر نوجوان برای نوجوانان بالای 11 سال
٭تامین آتیه :
- افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری آتیه به 2 صورت اقساطی و یکجا با شرایط خاص برای یک سرمایه گذاری مطمئن و برخورداری از مزایای آن (برای کلیه اعضای خانواده) اقساط پرداختی این طرح در صورت تحت پوشش بیمه نیز قرار می گیرد .
"بانک کودک ونوجوان ، با فضایی خاص و طراحی ویژه در راستای ایجاد ارتباط بین آینده سازان با نظام بانکی کشور حرکت کرده و آینده ای هر چه بهتر وپربارتر را آرزومند است.

قالب دلخواه شما