مشارکت بانک کشاورزی در دومین نمایشگاه بین المللی سرگرمی های کودک ونوجوان

مشارکت بانک کشاورزی در دومین نمایشگاه بین المللی سرگرمی های کودک ونوجوان

دومین نمایشگاه بین المللی سرگرمی های کودک ونوجوان،از روز پنجشنبه سیزدهم اسفندماه در در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران و اقع در بوستان گفت وگو آغاز به کارکرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،در این نمایشگاه آثاری در زمینه کتاب، سرگرمی‌های کودک،اسباب بازی،کمک آموزشی، پارک‌ها،‌ شهر بازی، نرم افزار و رایانه، امور بیمه وبانک، مشاوره آموزشی و سایر لوازم مورد نیاز کودک و نوجوان در معرض دید عموم قرار دارد.
بر اساس این گزارش،بانک کشاورزی نیز با هدف اطلاع رسانی از اقدامات و فعالیت های این بانک برای کودکان و نوجوانان ضمن مشارکت در برگزاری این نمایشگاه، غرفه ای را با حضور کارشناسان مطلع برپا کرده است و با برگزاری مسابقه خطاطی و نقاشی همچنین کلاس های آموزشی،پاسخگوی بازدیدکنندگان خواهد بود.
این گزارش می افزاید، بانک کشاورزی با توجه به رسالت اجتماعی خود و با هدف ارزش نهادن به کودکان و نوجوانان و آشنایی آنان با بانک و مفاهیم ساده اقتصادی،رفتار پس انداز، مفهوم سرمایه گذاری و خدمات نوین بانکی،طرح بانک کودک و نوجوان را به اجرا درآورده است که در مرحله دوم آن، دوره های آموزشی بانک پذیری نیز برگزار خواهد شد.
این گزارش می افزاید،علاقه مندان می توانند تا 17 اسفندماه از ساعت 9 تا 19 از این نمایشگاه دیدن کنند.

قالب دلخواه شما