مشارکت کارکنان بانک کشاورزی در روز درختکاری

مشارکت کارکنان بانک کشاورزی در روز درختکاری

با کاشت نهال توسط کارکنان بانک کشاورزی، هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در این بانک گرامی داشته شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، فریدون یعقوب بیگی رئیس اداره کل خدمات پشتیبانی این بانک گفت:روز شنبه 15اسفندماه سال جاری و در اولین روز از هفته منابع طبیعی، جمعی از کارکنان این بانک با حضور در مرکز آموزش جاجرود بانک کشاورزی نهال غرس کردند.
وی افزود:در این مراسم که تیمور غفاری مدیر امور پشتیبانی وتدارکات، رئیس،معاونان و کارشناسان اداره کل خدمات پشتیبانی و همچنین جمعی از کارکنان ادارات مرکزی بانک کشاورزی حضور داشتند،بیش از یکصد اصله نهال در محوطه مرکز آموزش جاجرود غرس شد.
یعقوب بیگی با اشاره به ضرورت حفظ منابع طبیعی و گسترش فضای سبز به عنوان نماد آبادانی و نقش آن در آسایش و رفاه هموطنان یادآورشد: علاوه بر حمایت مالی بانک کشاورزی از طرح های منابع طبیعی طی سالهای گذشته،در هفته منابع طبیعی به ویژه روز درختکاری،زمینه مشارکت کارکنان این بانک در گرامیداشت این هفته فراهم می شود.
این گزارش می افزاید؛ بانک کشاورزی طی سال های گذشته با فراهم آوردن امکانات اعتباری برای توسعه بخش کشاورزی و سایر فعالیت های مرتبط با آن، با اعتقاد به حفظ و حراست از محیط زیست شامل منابع آب وخاک،هوا وجنگل،مراتع و سایر منابع طبیعی و همچنین تشکل های زیست محیطی، به عنوان بانک سبز ایران معرفی و شناخته شده است.
این بانک همچنین با ارائه طرح هایی از قبیل طرح طوبی، برقی کردن چاه های کشاورزی، آبخیزداری و جنگل و مراتع، مطلوب سازی سوخت مرغداری ها، آبیاری تحت فشار و خدمات غیر حضوری بانکداری الکترونیک و کاهش رفت و آمد،گامهای موثری در حفظ و صیانت از محیط زیست برداشته است.

قالب دلخواه شما