همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) از منتخبان فراخوان دومین مسابقه خلاصه کتاب قدردانی شد

همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) از منتخبان فراخوان دومین مسابقه خلاصه کتاب قدردانی شد

همزمان با میلاد مسعود پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) از منتخبان فراخوان دومین مسابقه خلاصه کتاب بانکداری سرمایه‌گذاری قدردانی شد.
نرگس آقایان معاون اداره کل آموزش و بهبود مدیریت گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) از همکاران برگزیده شرکت کننده در دومین مسابقه خلاصه کتاب ، با اهدا هدایا و تشویق کتبی ، تجلیل و قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، آقایان ضمن اعلام این مطلب، افزود: معاونت کتابخانه و مرکز اسناد و مدارک بانک ، در پی اجرای سیاست " کتابخانه را به اتاق همکران ببریم " و به دلیل اهمیت مبحث بانکداری سرمایه‌گذاری در بانک کشاورزی و لزوم اطلاع‌رسانی مفاهیم و به تبع آن ارتقاء دانش سازمانی همکاران، کتاب بانکداری سرمایه‌گذاری (مفاهیم و مطالعات موردی ) را در 8 صفحه خلاصه و به همراه 3 سوال در اختیار همکاران گذارد.
آقایان اضافه کرد: همکاران استقبال خوبی از برگزاری این مسابقه کردند و معاونت کتابخانه و مرکز اسناد و مدارک بانک با اهدا هدایا و تشویق کتبی به امضای دکتر رشیدی رئیس اداره کل آموز ش و بهبود مدیریت از آنان قدردانی کرد.
بر اساس همین گزارش مولف کتاب 752 صفحه ای بانکداری سرمایه‌گذاری ، شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر است که مدیریت طرح آن را دکتر طالبی برعهده دارد. همکاران منتخب در دومین مسابقه خلاصه کتاب عبارتند از :
1. آقای بابک دلشادکارشناس مدیریت خوزستان
2. خانم رقیه عباس نیری – مسئول باجه تعاون بهار در استان همدان
3. آقای ایرج قادری- رئیس شعبه مهدی شهر در استان سمنان
4. خانم عالیه محمد نژاد حاجی مسئول باجه شعبه بند پی بابل در استان مازندران
5. خانم سکینه علیلو – کاربرارشد کنترل اسناد شعبه خوی در استان آذربایجان شرقی
6. آقای رضا سلحشور از شعبه حافظ شهدا
7. آقای سید حسن میر باقری مسئول خزانه شعبه تنکابن در استان مازندران
8. آقای سید اکبر علوی مسئول شعبه نیر در استان اردبیل
9. خانم شاکری از استان یزد
10. خانم آزاده شهبازیان از استان تهران



قالب دلخواه شما