انتصاب مدیر جدید ستادی شعب بانک کشاورزی در استان اردبیل

انتصاب مدیر جدید ستادی شعب بانک کشاورزی در استان اردبیل

طی حکمی ازسوی دکتر محمدطالبی مدیرعامل بانک کشاورزی،علی قنبری به عنوان مدیرستادی شعب این بانک در استان اردبیل منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان اردبیل، در مراسمی که با حضور مهندس داور ماهیکار عضو هیئت مدیره این بانک، کارکنان مدیریت و روسای شعب بانک کشاورزی و جمعی از مقامات محلی روز یکشنبه 16 اسفندماه سال جاری در اردبیل برگزار شد، علی قنبری به عنوان مدیر جدید شعب بانک در این استان معرفی شد.
براساس این گزارش، مهندس ماهیکار در این مراسم با اشاره به شاخص های مدیر و مدیریت گفت: مدیر علاوه بر ایمان به راه و اهداف سازمانی، باید درپی نوآوری،کشف استعدادها و ظرفیت ها در رده های مختلف شغلی و همجنین ارائه برنامه های مناسب برای رفع مشکلات حوزه های مختلف سازمان باشد.
وی به دیدگاه های مقام معظم رهبری درباره اصل امانتداری به عنوان مهمترین وظیفه مسئولان نظام،به مصداقهای اصلاح الگوی مصرف و ضرورت رعایت اصول آن اشاره و در تشریح عملکرد بانک کشاورزی در حوزه های مختلف، طرح ها و برنامه های در اولویت این بانک را معرفی کرد.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی، ضمن قدردانی ‌ازخدمات وتلاش های اکبر شهبازی مدیر سابق شعب بانک کشاورزی در این استان و همچنین بیان ویژگی های تاریخی و اقتصادی استان اردبیل، برای مدیر جدید آرزوی موفقیت کرد.
این گزارش می افزاید، سخنرانی مدیران جدید و قدیم شعب بانک کشاورزی در استان اردبیل از دیگر برنامه های این مراسم بود.

قالب دلخواه شما