ضرورت تقویت بنیه بانک کشاورزی برای اثرگذاری بالاتر در بخش کشاورزی

ضرورت تقویت بنیه بانک کشاورزی برای اثرگذاری بالاتر در بخش کشاورزی

دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی داشتن بنیه قوی این بانک را برای اثرگذاری بالاتر از بخش کشاورزی ضروری دانست وگفت : اگر بانک کشاورزی توان بالایی داشته باشد، قدرت عمل بیشتری برای خدمت به بخش کشاورزی خواهد داشت .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، دکتر طالبی در دیدار با مدیران مسئول نشریات تخصصی بخش کشاورزی ، با اعلام این مطلب به ارتباط تنگاتنگ برنامه‌های بخش کشاورزی با توان بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت : اجرای هر برنامه در بخش کشاورزی منوط به برد برنامه های آن است که در نهایت، با بنیه بانک کشاورزی ارتباط دارد .
وی سرمایه انسانی ، بانکداری الکترونیکی ،خدمات بانکداری ، بازاریابی و ارتباطات و همچنین اصلاح سیستم‌ها و روش ها را از مهم ترین مولفه های تقویت بنیه بانک کشاورزی برشمرد وتصریح کرد : اقدامات این بانک مقطعی و تصادفی نیست بلکه برای تمام این مولفه ها برنامه ریزی مدون، منظم و جدی صورت گرفته ودر تمام حوزه ها مسیر حرکت و چشم انداز تعیین و ترسیم شده است .
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی ، با تاکید بر وجود توان کافی برای برنامه ریزی در زمینه مولفه های مذکور به دستاوردها و موقعیت های این بانک در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت : بانک کشاورزی باید تقویت شود تا در عرصه رقابت ، برای اجرای ماموریتش که همان خدمت به بخش کشاورزی است ، قدرتی را بدست آورد.
وی یادآور شد ، تمام برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف بانک کشاورزی نیز برای تقویت بنیه این بانک و خدمت به بخش کشاورزی است نه چیز دیگر .
بر اساس این گزارش ، دکتر طالبی این نشست را فرصت مناسبی برای بازخوردهای عملکرد بانک کشاورزی در بخش کشاورزی برشمرد و ابراز امیدواری کرد:این بازخوردها برای تحقق حرکت ها و عملکرد ها با هدف اثر گذاری بالاتر در بخش کشاورزی استفاده شود و در اختیار بهره برداران این بخش به عنوان مخاطبان اصلی قرار گیرد.
این گزارش می افزاید،سخنرانی نماینده انجمن نشریات تخصصی کشاورزی وصنایع غذایی،بررسی راه های گسترش تعامل میان این نشریات وبانک کشاورزی،فراهم کردن بستر مناسب برای برقراری ارتباط با آحاد کشاورزان،پرسش و پاسخ و ... از اهم برنامه های دومین نشست مطبوعاتی مدیرعامل بانک کشاورزی با مدیران مسئول نشریات تخصصی بخش کشاورزی بود که شانزدهم اسفندماه سال جاری در تهران برگزار شد.

قالب دلخواه شما