دکتر طالبی: برنامه های سال 88 بانک کشاورزی با همدلی و همراهی کارکنان محقق شد.

دکتر طالبی: برنامه های سال 88 بانک کشاورزی با همدلی و همراهی کارکنان محقق شد.

دکتر محمد طالبی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی گفت : اهداف تعیین شده این بانک در سال 88 ، با همدلی ، همکاری و همراهی مجموعه کارکنان تحقق یافت.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر طالبی روز چهارشنبه 26 اسفند ماه سال جاری در دیدار با اعضای هیأت مدیره، مشاوران ،مدیران امور،روسا و معاونان ادارات مرکزی ، معاونت های مستقل این بانک و همچنین قائم مقام و اعضای هیأت مدیره صندوق بیمه کشاورزی،ضمن اعلام مطالب فوق گفت : بانک کشاورزی همواره در مسیر رشد،تعالی و ترقی قرار دارد و ادامه این مسیر، تلاش و کوشش مضاعفی را می طلبد.
وی،موفقیت ها و دستاوردهای سال 88 را ناشی از عنایات خداوند و نتیجه تلاش کارکنان این بانک دانست و تاسیس شرکت تامین سرمایه، شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز ، موسسه حسابرسی داخلی مهر 78 و همچنین افزایش سرمایه 700 میلیارد تومانی بانک کشاورزی،تحقق بیش از 100 درصدی برنامه تجهیز منابع،دستیابی به بالاترین رشد مانده تسهیلات، تکمیل مراحل آزمایشی پیوستن سیستم مهرگستر به شبکه شتاب ، مراحل آزمایشی موبایل با نکینگ و اینترنت بانکینگ ، طراحی نظام های مکانیزه در حوزه بانکداری الکترونیکی را از موفقیت های بانک کشاورزی در سال 88 معرفی کرد.
دکتر طالبی، در بخش دیگری از سخنان خود، به سیستم بانکداری متمرکز مهرگستر اشاره کرد و متذکر شد: این سیستم نه تنها یک ابزار مهم مدیریتی در بانک به شمار می آید، بلکه زمینه خدمت رسانی مناسبی را به مشتریان فراهم می کند.
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی : بهسازی و نوسازی شعب، ارتقای جایگاه روابط عمومی و تبلیغات،کسب افتخارات ملی، افزایش ضریب امنیتی شعب،اجرایی شدن طرحهای تعریف شده در حوزه نوآوری و شکوفایی از جمله نظارت وی‍‍ژه بر طرح های ریالی و ارزی ، تلاش های انجام شده در حوزه بین‌الملل و برنامه ریزی های منسجم در حوزه های سرمایه انسانی ، نظارت و بازرسی، اعتبارات و و وصول مطالبات و ... را از دیگر موفقیت های بانک کشاورزی در سال 88 معرفی و خاطر نشان کرد : این بانک در زمینه اصلاح الگوی مصرف نیز که دغدغه ملی بود عملکرد قابل قبولی را ارائه داد.
وی مرور بر نگرش ها با هدف دستیابی به یک نتیجه واحد را از مهمترین وظایف ادارات مرکزی معرفی و تصریح کرد: با تجربه به دست آمده در سال 88، ادارات مرکزی بانک باید خود را برای تبدیل اداره مرکزی به یک ستاد هلدینگ آماده کنند که مهمترین مولفه های آن، توانمندسازی استان ها،ایجاد اطمینان برای استانها در شناخت از مرکز به عنوان ستاد هلدینگی و عمل کردن استان به آن است.
دکترطالبی یادآور شد: در سال 88 ، بر اساس خط مشی های ترسیم شده در حوزه های مختلف اختیاراتی به مدیریت های شعب در استانها تفویض شد که در سال آتی و در مرحله دوم این راهبرد کلیدی ،اختیاراتی فراتر از آن به استانها داده خواهد شد و با هدف افزایش توانمندی استانها برای ارتقای جایگاه بانک، مدیریت های شعب بانک در استانها خط مشی ها در حوزه های مختلف را بر اساس شرایط موجود در هر استان تهیه و پیشنهاد خواهند داد یعنی خط مشی به عنوان حلقه ارتباطی اداره مرکزی واستانها باشد. 
وی با تاکید بر اینکه این کار جزیره ای و منفرد نیست و در راستای راهبردهای اساسی بانک قرار دارد افزود : در این مرحله و در کارهایی که می تواند از طریق استانها انجام شود، وظایف ادارات مرکزی باید به حداقل ممکن کاهش یابد تا قادر به انجام ماموریت اصلی خود در امور راهبردی بانک باشند.
این گزارش می‌افزاید:دیدار پایان سال مدیر عامل و اعضای هیات مدیره با مدیران ادارات مرکزی همه ساله درروزهای پایانی سال در بانک کشاورزی برگزار می شود دکتر طالبی از این دیدار به عنوان مراسم شکرگزاری به درگاه خداوند متعال یاد کرد.

قالب دلخواه شما