دومین مرحله طرح پژوهشی پیاده سازی الگوهای کانون تفکر در بانک کشاورزی

دومین مرحله طرح پژوهشی پیاده سازی الگوهای کانون تفکر در بانک کشاورزی

در ادامه اجرای طرح مطالعاتی«پیاده سازی الگوهای کانون تفکر در بانک کشاورزی»، گزارش مرحله دوم این طرح دهم اسفندماه سال88 به شورای پژوهشی این بانک ارائه شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، اداره کل تحقیق وتوسعه این بانک اعلام کرد:در این مرحله از طرح که با همکاری مرکز مطالعات توسعه تکنولوژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اجرا می شود، به برقراری ارتباط سازنده میان محققان و سیاست گذاران،توصیف وصورت بندی دقیق مسائل مورد نظر بانک،ارزیابی مسائل جاری و درشرف ظهور،ارائه دیدگاههای تحلیلی درباره آن د سته از برنامه هایی که سیاست گذاران به آن نیاز فوری دارند پرداخته شده است.
بر اساس این گزارش، تبدیل ایده های کلی و پیشنهادها به سیاست ها و برنامه های قابل اجرا،فراهم آوردن زمینه مناسب برای مبادله اطلاعات و نظرات میان چهره های اصلی مشارکت کننده در کانون تفکر از دیگر موضوعات مورد بررسی در این مرحله طرح است و به تعدادی از ایده های مطرح شده در اتاق های فکر استانی برای اجرا نیز اشاره شده است.
این گزارش می افزاید: مرحله سوم ونهایی طرح پیاده سازی الگوهای کانون تفکر در بانک کشاورزی، با مشارکت مجری و مدیریت شعب این بانک در استان ها در دست اجراست.

قالب دلخواه شما