بانک کشاورزی حدود 80 هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال 89 پرداخت خواهد کرد

بانک کشاورزی حدود 80 هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال 89 پرداخت خواهد کرد

حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی ، از پرداخت حدود 80 هزار میلیارد ریال تسهیلات این بانک در سال 1389 خبرداد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ،نظری روز شنبه چهاردهم فروردین ماه در دیدار نوروزی با کارکنان ادارات مرکزی این بانک ضمن اعلام مطلب فوق به تحقق برنامه‌ها و افزایش سرمایه بانک کشاورزی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته ، حدود 80 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی پرداخت می شود و وصول مطالبات نیز به همین میزان خواهد بود ضمن اینکه برای افزایش سهم سپرده‌های مردمی نیز برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.
وی با اشاره به نامگذاری سال 89 به عنوان کار مضاعف و همت مضاعف از سوی مقام معظم رهبری ابراز امیدواری کرد، با همت و تلاش کارکنان این بانک برنامه‌های تدوین شده در سال 89 در حوزه‌های مختلف به ویژه صندوق بیمه کشاورزی ، شرکت تامین سرمایه ، شرکت های تابعه بانک کشاورزی و ... تحقق یابد وکارنامه درخشانی از بانک کشاورزی ارائه شود.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی تصریح کرد : تمام بخش های کشور به ویژه بخش اقتصادی برای پیشرفت نیازمند کار و همت مضاعف است.
نظری یادآور شد : با برنامه ریزی ، تلاش و زمینه ای که برای تحول و تغییر فراهم شده است، در سال 89 به شاخص های موفقیت دست پیدا خواهیم کرد و این سال ، سال سرافرازی برای بانک کشاورزی و مجموعه کارکنان آن خواهد بود.
بر اساس این گزارش، مراسم رسمی دیدار نوروزی سال 1389 بانک کشاورزی مطابق هر سال، چهاردهم فروردین ماه با حضور حشمت الله نظری و مهندس داور ماهیکار اعضاء هئیت مدیره ، مدیران امور ، روسا، معاونان و کارکنان ادارات مرکزی این بانک، همچنین مشاوران مدیر عامل ، قائم مقام و اعضای هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد.
این گزارش می‌افزاید: سخنرانی آقای ذوقی از اعضای کانون بازنشستگان بانک کشاورزی و اجرای برنامه هنری، دید و بازدید همکاران ستادی در فضای صمیمی از دیگر برنامه های این دیدار بود.

قالب دلخواه شما