آگهی «حال و هوای خوب» بانک کشاورزی برترین آگهی محیطی فروردین و اردیبهشت

آگهی «حال و هوای خوب» بانک کشاورزی برترین آگهی محیطی فروردین و اردیبهشت

آگهی محیطی بانک کشاورزی با عنوان « حال و هوای خوب» در ارزش گذاری کارشناسی کافه بازاریابی، برترین آگهی محیطی فروردین و اردیبهشت شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، بر اساس ارزش گذاری کافه بازاریابی- پایگاه ارزش گذاری کارشناسی تبلیغات ایران- آگهی محیطی این بانک باعنوان « حال و هوای خوب» به عنوان برترین آگهی محیطی فروردین و اردیبهشت  انتخاب شد.

شایان ذکر است آگهی « حال و هوای خوب» با اشاره به خدمات الکترونیکی و از راه دور  بانک کشاورزی،  بر نقش این خدمات در کاهش ترافیک و آلودگی هوا تاکید دارد.

قالب دلخواه شما