بیمه محصولات بیش از 46 هزار کشاورز استان مازندران

بیمه محصولات بیش از 46 هزار کشاورز استان مازندران
مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران با اشاره به نقش ارزنده و حمایتی صندوق بیمه کشاورزی در ارتقای سطح زندگی و بهبود وضعیت کشاورزان ، گفت : در سال زراعی 93 – 92 بیش از 46 هزار نفر از تولیدکنندگان بخش کشاورزی فعالیت های حود را در بخش های زراعت، باغات ، مراتع ، دام و طیور  بیمه کردند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان مازندران، علی اصغر محمدی با اعلام خبر فوق افزود: بیش از 51 هزار راس دام ، بیش از 159 میلیون قطعه طیور و 50 هزار هکتار در بخش های زراعت ، باغات و مراتع زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته است. 
وی افزود : در استان مازندران بیش از 41  محصول زیر پوشش بیمه قرار دارد که مهم ترین آنها ، برنج ، گندم آبی و دیم، جو آبی و دیم ،سویا، پرتقال، نارنگی، کلزا ، گردو و چای هستند .
 مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران، صندوق بیمه کشاورزی را حامی بهره برداران بخش کشاورزی و روستائیان در برابر عوامل قهری و خسارت های ناشی از عوامل طبیعی دانست و تصریح کرد: در سال زراعی 93 – 92 بیش از 103 میلیارد ریال غرامت به تولیدکنندگان خسارت دیده پرداخت شده است که این مبلغ در بخش زراعت ،باغات ومرتع بیش از  18 میلیارد ریال ، دربخش دام و آبزیان   9 میلیارد ریال و در بخش طیور 76 میلیارد ریال است.
قالب دلخواه شما